رز خونی

رز  ‎ سرخ
رز ‎ سرخ دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۰۶:۱۶ ب.ظ

بیاین همگی مهمه کارتون دارم

 سلام به همگی

 من برگشتم چون دلتنگ بیان شدم و خب .. ولی بازم امیدی ندارم اون ادمای قبلیو ببینم 

میخاست خواهش کنم هرکی میبینه  بیاد کامنت بده تا از حالش باخبر بشم و ادرسی از بچه های قدیمی بده تا دوباره دور هم جمع شیم و وبلاگ نویسی کنیم

 دلتنگ جیوو و یونا خواهرش 

رها 

 دلتنگ ایلین 

   تارا 

 سوجینی 

اوا ... یونجی 

 کامیلا  

تیلدا 

 و ...  که یادم نمیاد اسماتونو .. 

 

پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ... Jeon soli پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ... 𝓣𝓱𝓮  𝓨𝓪𝓼𝓷𝓪 پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ... Jeon soli Ra ha رز  ‎ سرخ پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ... پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ... پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ... 𝗝𝗂𝗐𝗈𝗈 ‌‌‌ 𝗝𝗂𝗐𝗈𝗈 ‌‌‌
Last Comments :
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    ۲۴ بهمن ۰۲، ۱۶:۳۳
    پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...

    سلام

    خوبیییی؟

    چه خبرا؟؟؟؟

    وای منم دلم میخواد همه برگردن 

  • رز ‎ سرخ
    ۲۴ بهمن ۰۲، ۲۰:۱۰
    رز  ‎ سرخ
    سلاااممم مرسی منم خوبم
      والااااا سال اخرمه و دارم راحت میشم 
        تو کی بودی همرو یادم رفته :')
      خیلی دلتنگ همه ام
  • Jeon soli
    ۲۵ بهمن ۰۲، ۱۴:۴۶
    Jeon soli

    سلاممم
    چطوریی؟

  • رز ‎ سرخ
    ۲۵ بهمن ۰۲، ۲۱:۵۶
    رز  ‎ سرخ
     سلام دونسنگ کوچولوم
     عالیم خودت چطوری
  • پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    ۲۵ بهمن ۰۲، ۱۵:۴۸
    پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...

    رزالین هستم 

    منم تو رو یادم رفته:)

  • رز ‎ سرخ
    ۲۵ بهمن ۰۲، ۲۱:۵۶
    رز  ‎ سرخ
    دونسنگ قشنگم دلتنگت 
     جنیم 
  • 𝓣𝓱𝓮 𝓨𝓪𝓼𝓷𝓪
    ۲۵ بهمن ۰۲، ۱۹:۲۴
    𝓣𝓱𝓮  𝓨𝓪𝓼𝓷𝓪

    خوبی بچه؟

    خیلی وقته خبری ازت ندارم!

  • رز ‎ سرخ
    ۲۵ بهمن ۰۲، ۲۱:۵۴
    رز  ‎ سرخ
    عالیم میبینمتون
     درس و مدرسه و کنکور و...وووو خیلی چیزای دیگه بود که مشغول بودم 
    چطوری
  • پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    ۲۶ بهمن ۰۲، ۱۲:۱۷
    پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...

    اععععععع اونییییی 

    میصتتت

     

  • رز ‎ سرخ
    ۲۹ بهمن ۰۲، ۱۶:۰۴
    رز  ‎ سرخ
    مورت قشنگم
     خوبی؟
  • Jeon soli
    ۲۷ بهمن ۰۲، ۱۳:۳۴
    Jeon soli

    واییی
    مرسیی خوبم عالی بموننییی
    چه خبرر

  • رز ‎ سرخ
    ۲۹ بهمن ۰۲، ۱۶:۰۵
    رز  ‎ سرخ
       ممنونم
     خوب درگیر درس هام تو چطور
  • Ra ha
    ۲۹ بهمن ۰۲، ۱۴:۳۷
    Ra ha

    دل به دل راه داره..

    بچه هامون الان مشغله کنکور دارن :)

    من کنکور بدم دوباره برمیگردم التماس دعاتون

    مواظب خودت باش عزیزم هرجایی هستی سلامت و خوشحال باشی { ایموجی قلب }

  • رز ‎ سرخ
    ۲۹ بهمن ۰۲، ۱۶:۰۷
    رز  ‎ سرخ
    اوو رهااا دلتنگت واقعا
     همه کنکور نمیدن که...
    توام همینطور قشنگ
  • رز ‎ سرخ
    ۲۹ بهمن ۰۲، ۱۶:۱۴
    رز  ‎ سرخ

    چقدر دلم واسه روزایی که گیر کامنت زیاد بودیم تنگ شده  D:

  • رز ‎ سرخ
    ۲۹ بهمن ۰۲، ۱۸:۵۲
    رز  ‎ سرخ
    شت
  • پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    ۲۹ بهمن ۰۲، ۱۷:۵۸
    پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...

    خوبم مرسییی 

    تو خوبی؟ 

    چه خبر چیکارا می‌کنی؟

  • رز ‎ سرخ
    ۲۹ بهمن ۰۲، ۱۸:۵۱
    رز  ‎ سرخ
      سال کنکورمه و خب 
    درس میخونم البته نه زیاد 
      تو درچه حالی
  • پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    ۲۹ بهمن ۰۲، ۲۰:۰۱
    پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...

    من امسال زیاد درس میخونم 

    معدلم بیست شد 

    با اینکه هشتمم ولی کشتم خودمو 

  • رز ‎ سرخ
    ۲۹ بهمن ۰۲، ۲۱:۳۴
    رز  ‎ سرخ
    هنوز کوچولویی

  • پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    ۳۰ بهمن ۰۲، ۱۷:۰۶
    پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...

    نهههههه 

    تو خیلی بزرگیییییی☺️

  • رز ‎ سرخ
    ۱ اسفند ۰۲، ۲۰:۱۸
    رز  ‎ سرخ
    من خیلیییی بزرگ نیستم تو کوچولویی بچه

  • 𝗝𝗂𝗐𝗈𝗈 ‌‌‌
    ۳۰ بهمن ۰۲، ۱۸:۳۹
    𝗝𝗂𝗐𝗈𝗈 ‌‌‌

    سلام قشنگ..خوبی؟

  • رز ‎ سرخ
    ۱ اسفند ۰۲، ۲۰:۱۸
    رز  ‎ سرخ
    به به مادام جیوو
    خوبم شما خوبین؟
  • 𝗝𝗂𝗐𝗈𝗈 ‌‌‌
    ۱ اسفند ۰۲، ۲۱:۰۹
    𝗝𝗂𝗐𝗈𝗈 ‌‌‌

    ممنونم

    چه خبر؟ اوضاعت چطوره؟

  • رز ‎ سرخ
    ۲ اسفند ۰۲، ۱۹:۱۶
    رز  ‎ سرخ
      عالیم خبری نیست رسیدم به سال کنکور
     تو چخبر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7